FLYGPLATSEN

Hejsan hejsan,
Det var ett tag sen nu jag vet men jag har vart bort rest och sa,
just nu sitter jag pa flygplatsen i Amsterdam och har ska jag vara i typ 5h till.
Jag har ingen aning om vad jag ska gora har det finns lixom inget.. ;\
jag har inte sovit pa typ 20 timmar nu och jag ganskaa sa trott.
Men jag ska inte klaga allt for mke for jag har haft det bast i vastindien,
solat och badat mest och bara tatt de lugnt. Jag har saknat dig klara sa javla mke (puss pa dig)
 Jag lagger upp bilder och mer om min resa nar jag kommer hem
for det ar sa helvetes dyrt att sitta vid internet i typ 30 min, 10 min kostar 30 kr!
I Goteborg kostar 1h 19 kr.. 
Men nu haller min tid pa att ga ut sa jag ska dra, far la kolla runt lite i affarer och sa,
PUSS PA ER ALLA (L)



(upprepad bild forloot ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0