KINA HALSNINGAR FRAN FRIDA!

Nihao allihopa!
Det var sa lange sen sa jag tankte smyga mej in och skriva ett klitiet inlagg.
Om ni undrar varfor jag skriver sa konstigt ar det for jag ar i landet med sa mycket kineser, ni fattar da va?
Just sitter jag och tittar ut mot den upplysta staden, full av alla mojliga ljus.
Det ar sa harligt med lite varme for en gangs skull,
hemma i Sverige regnar det hela tiden!
Sjalv har man gjort fransk manikyr pa naglara pa en riktigt bra salong,
och det basta ar ju att det ar mycket billigare an i Sverige

Just nu sitter jag i alla fall och chattar med Klara pa msn,
det var ju sa javla langesen nu!
Forst var jag pa mitt sommarland och sen akte jag till Polen och nu Kina.
I alla fall sa sitter vi och pratar om gammla minnen fran tiderna och planerar for hosten,
vi har storsta planerna som jag inte tanker avsloja, det far Klara gora om hon vill det.
Men i sa fall far ni nog vara snalla och checka bloggen och kommentera mera!
Ni far ha det sa bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0