Till Min Agnes Bästavän Löwenberg

jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.
Hur många ggr ska jag behöva säga det för att uppnå hur mycket jag älskar dig?
Det går helt enkelt inte, du är mitt liv, jag älskar dig från botten av mitt hjärta till toppen av dig.
hela mitt hjärta är fullt av just - dig.
Alla minnen vi skapat , allting vi skapat genom dessa år som bästvänner, är oslagbart.
jag älskar dig mer än någon anna kan göra.
Dra åt helvete med alla ggr vi bråkat, det vi har nu gör allting annat obetydligt.
Vem annan än du och jag är så tajta?
Nej just det finns ingen, hur mycket alla andra  klättrar på stegar och står på tå,
kommer dem aldrig nå upp till vår nivå.
Och allt skit som hänt dig, det är hemskt.
En person som dig förtjänar så mycket bättre.
Om jag skulle kunna, hade jag bara tagit en stor sopborste och sopat bort allt hemskt i ditt liv.
Och kvar står allt bra, din bästvän som älskar dig mer än något annat, din pojkvän julius, och dom som verkligen är sanna.
För jag vill bara ditt bästa.
Jag har inte varit den bästa personen , bästavännen , systern , tvillingen och allt vad man nu kan kalla mig.
jag har sviktit dig, och det gör ont.
För om du gråter, då gråter jag.
Mår du dåligt, då brister hela mitt hjärta.
Mitt liv bygger på dig, för jag har aldrig älskat en bästavän lika mycket som jag älskar dig.
Och dom bästa stunderna i mitt liv är,
inte när jag står på toppen av ett 4100 m högt berg,
inte när jag dyker i turkosa hav bland 1000 tals fiskar
inte när jag i full fart flyger fram på en motorcykel genom olika länder..
nej,
Det är när dina ögon glittrar av glädje, när jag hör ditt sanna skratt.
När jag ser att du mår bra, det får mig att slappna av, att fyllas av välbehag.
Åh så jag älskar dig min bästavän,
jag känner ingen som dig, du vill alla deras eget bästa.
och allt som drabbar dig, det ska fan inte hända dig.
Jag blir så ledsen när jag tänker på allt hemskt som hänt dig.
Vad som hänt tänker jag inte ta upp i bloggen, för det är ditt privatliv.
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig
Om det skulle tändas en stjärna på natten för varje ggn jag tänker på dig,
Då skulle natten vara ljusare än natten.
Och jag är berädd att putta dig, bära dig, släpa dig upp för nästa backe som kommer.
Jag offrar allt jag har för dig.
För jag vet att du är på riktigt, och det är sådana personer som skapar lycka bland alla.
Och dem ska man behandla bra, och jag har haft turen att få en sådan som bästavän.
vet ni vad man kallar sådana? jo, änglar.
För agnes, du är min ängel.
Och du är dom finaste av alla.
Ingen kan förklara smärtan jag känner när du mår som dåligast.
Ingen kan förklara glädjen jag känner när du mår som bäst.
Inte nog med alla minnen vi har, vi ska skapa mer också.
Undrar hur många minnen en människa klarar av..
Det ska vi ta reda på agnes , för vi ska vara vänner livet ut.
Vi ska gå egenom motgångar, vi ska gå egenom framgångar tillsammans.
jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.
Nu kommer hösten, nya tider, bättre tider.
Nu ska saker ställas till rätta.
Vi ska hjälpa varanndra.
Åh, inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar dig.
Du är min bästa vän, min syster , min tvilling
Jag känner dig bättre än jag känner mig själv.
Vi ska alltid höra ihop, vi 2 ska alltid vara 1.


jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig





Kommentarer
Postat av: från din bästavän

guuuuuuuh va fint skrivet älskling.

tack, så jävla mkt.

du är finaste personen i världen.

tack för att du finns. jag vet inte vad jag hade vart för nån person utan dig. nog bara en av miljadern.

du har alltid stått vid min sida, jag haar allltid kunnat vända mig till dig. jag är så sjukt glad för att ja har dig för min själv. jag vet at jag verkligen kan lita på dej. shit klara, våra minnen. hhahaha, du är fan bäst. vi har haft 8 långa år tillsammans som bästavänner, första gånger vi träffades va vi typ 6 år, och vi stod och gömmde oss bakom våra mammor,sendess har vi typ vart med varann varje dag på sommarn, och ja e sjukt glad att vi bor nära i stan också. jag gråter när jag tänker tillbaka på de nästan halvåret vi bråkade. vi slösa bort 6 månader, men de tar vi igen. tack för du alltid är en av dom som står kvar och håller min hand när dom andra backar. tack för du alltid tröstar migg när jag mår som hemst. och att du alltid har tid åt mig, jag behöver verkligen en sån bästis, en som man verkligen kan lita på. en som jag känner mej trygg med, som kan gråta med.... jag kommer ihåg när vi "bråka" för några veckor sen. vi bråkade om min kille, inte att du ville ha han. utan att du gav mej ett råd, och jag trodde du bah ville förstöra, men va tänkte jag på? du ville bah mitt bästa, och allt löste sig, sen när vi stod där vid din bil och nästan skrek på varann, så börja jag bah storlipa, och du tog mej i din famn och sa förlåt och då sa vi att vi ångrade direkt de dumma korkade orden vi sa till varann. jag vill bara ditt bästa klara, jag menar det. och vi kommer ha bäst i stockholm om typpp 2 år :D:D shit va kul deblir, jag längtar somfaan!! jag älskar dej klara hedberg nilsson. du har jävligt stor del i mitt hjärta. jag älskar dig, vi två föralltid. till graven. <3

2009-08-03 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0