sälensälensälen


nu är jag hemma, det har vart en låååång vecka kan jag säga.
har bråkat med julius hela tiden och blivit slagen några gånger haha.
har nästan aldrig plockat fram kameran men några bilder blev det.
eller omkring 300 st, men de flesta är på julius och om jag lägger upp dem får jag en fet boxxx.
asså killarna där e så jävla snygga så det finns inte, det är helt sjukt.
känns jävligt sorgligt att lämna sälen för jag kommer inte komma tilbaks dit på mer än ett år.
men jag har sunne framför mig (ööh..) och en låång utlands resa om några veckor.
så det är inte bara grått framför mig.
har saknar alla jätte mycket och kommande vecka ska jag träffa massor.
skicka bara ett sms om ni har lust att ses.
har verkligen fått tid att tänka ut där uppe i fjällen,
känns skönt och jag har lite mer koll och kontroll över mig nu, hoppas jag.
får se hur nästa termin i skolan blir.
men jag kan inte säga att sälen var dålig, eller det var sjukt jobbigt väder ibland.
massa snöfall och starka vindar, men annars va det gött.














kommer fler senare

Kommentarer
Postat av: ylvaaaaa

klara is homeeeeee!

2009-12-26 @ 01:06:08
URL: http://yllegarnet.blogg.se/
Postat av: älsklingsjulius

fy fan va fult du hoppar

2009-12-27 @ 00:05:35
Postat av: klarrrriisss h3h3

men du är ful hela du

ääääälskar dig med julius <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<33<3<3<3<3

2009-12-27 @ 11:31:59
URL: http://erini.blogg.se/
Postat av: mimmi i schweiz

hahahah naw lillen :D

saknar dig min älskling <3<3<3<3

2009-12-27 @ 20:53:55
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0