en liiiten uppdatering

jag suger på att uppdatera , jag vet.
men idag så vaknade jag halv 3, jag sover bort dagarna!
imorgon ska jag ut till billdal och sova hos jenny med ylva.
vi va bjudna på en "emofest" där,
(gillar inte att skriva så men vet inte hur jag ska formulera mig)
men jag tror att vi bangar den och har filmkväll hos henne istället.
då ska vi tjocka oss med massa chips,cola, godis osv.
på tal om mat så kom jag på att jag bara ätit ett äpple idag.
- not good!
sitter och lyssnar på håkan hellström, han är så bäst.
skulle bara säga det.

haha fyfan vilken tråkig text detta blir men jag har helt tappat skriv lusten.
och bara för att förbereda er kommer jag inte uppdatera på över 4 veckor.
för jag åker snart till costa rica, nicaragua och panama i typ 5 veckor.
så jag kommer ha problem med uppdateringen.
jag har inte gjort något idag , panik , panik , panik.
men samtidigt är jag så trött och sliten att jag inte orkar ta mig ut.
får spara på krafterna till imorogn istället.
<3
och jag har en ny header som inte är så fin,
men jag behlvde lite ändring så den får duga ett tag


(jag leker fotograf i sälen)



xoxoklaaariisss

Kommentarer
Postat av: julius

ser ut som jag har en cigg i munnen

2009-12-29 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0