jag älskar dig


nu kommer minnena ikapp mig igen.
men det är bara ett minne den här gången.
och det är du - david bergström.
första gången jag såg dig på gröna lund.
jag blev så glad, jag kommer aldrig kunna beskriva den känslan med ord.
du var den bästa personen ajg någonsin kännt i mina 14 år.
nu var det ett och ett halvt år sedan allt bröts mellan oss,
arton månader, och jag förstår inte hur jag överlever.
saknaden skaver i mig. ibland värre och ibland mildare.
men det finns alltid där.
du är bland det bästa som hänt mig.
jag älskar dig så otroligt mycket.
och jag förstår själv inte heller hur jag orkar tänka på dig hela tiden.
men jag kommer aldrig finna någon som dig.
du var verkligen speciell.
jag har gått vidare, värre var det i början.
men det tomma hålet kommer alltid finnas kvar david.
dina ögon, ditt leende.
fyfan va jag älskar dig.
jag kommer aldrig sluta älska dig david, vad som än händer.
du var den bästa vännen man kunde ha.
alltid så förstående, alltid så omtänksam.
du är bäst och du förtjänar det bästa, vilket antagligen inte jag är.
jag får inte fram några ord mer.
hur mycket jag än skriver så kommer aldrig visa den saknaden jag bär.


jag älskar dig david olof  willhelm bergström.
då - nu - föralltid

Kommentarer
Postat av: frida

david.. :(<3

fyfan va ja saknar stockholm och alla,

så jävla sjukt mysigt.

2009-12-28 @ 23:42:31
Postat av: klara

jag klarar inte detta mer, jag saknar honom så det gör ont, fyfan

2009-12-29 @ 10:46:35
URL: http://erini.blogg.se/
Postat av: mimmi i schweiz

:(:(

finns älskling <3<3

2009-12-31 @ 18:25:59
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0