löshår?

tja.
förlåt för den dåligaste uppdateringen någonsin, det går verkligen trögt nu.
men vi har inga läxor eller prov, så det känns jätte skönt.
så egentligen skulle jag kunnat vara jätte bra på att uppdatera i bloggen, men jag orkar inte.
har suttit och tänkt på om jag ska börja med löshår för har fått cirka fem eller fyra cm kortare hår efetr jag färgade tillbaks till blondt, då det blev så slitet att jag var tvungen att klippa av det.
men jag har kommit fram till att jag ändå har hyfsat långt hår så jag avstår nog.
plus att mitt löshår e ganska så slitet och jag tänker aldrig lägga ut femhundra kronor på löshår igen.


Kommentarer
Postat av: ylvaaaaa

söt äruuuu klara!<3

2009-12-15 @ 22:55:31
URL: http://yllegarnet.blogg.se/
Postat av: juleljus

500 spänn håt från en hästsvans? sjukt.

2009-12-16 @ 21:28:44
Postat av: Anonym

hår

2009-12-16 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0