yes

just för tillfället är alla mina vänner ute och träffar folk och så sitter jag här ensam första kvällen på jullovet.
men det kan inte hjälpas, för imorgon åker jag , tidigt.
har packat halva packningen på 2 timmar nu, detta går så jävla segt.
det är 35 minus i sälen, helt sjukt.
jag kommer dö på riktigt.
jag har med mig en mini laptop dit upp så jag kommer nog kunna uppdatera lite om inte internet laggar som det säker gör uppe i öde marken.

lyssna noga alla männsikor där ute.
jag vill att ni messar mig , även fast jag kommer ha roligaste veckan på länge så kommer jag behöva massa sms så jag inte känner mig helt isolerad från göteborg.
0720101051 comviq, messa som fan



datorn på bilden är den jag ska ha.

Kommer ett speciellt videoinlägg snart, kolla vad det är..
det är garanterat något.. öh... speciellt haha.

Kommentarer
Postat av: mimmi i schweiz

saknar dig älskling <3<3<3

2009-12-25 @ 23:03:04
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0