datumet är 10/2 och vår nya blogg har skapats

Haha.
Ja iaf så är det här vår nya blogg.
Vi båda har bloggat lite på varsitt håll men har aldrig riktigt tagit det på allvar.
Vi heter frida eriksson å klara nilsson. /Klara&Frida

Idag har vi haft en slappar dag.
Det är sportlov och Jag har köpt en ny hårfärg så jag ska troligtvis blondera håret imorgon.
Vi har precis bakat bullar (HAHA tjockisar ;$) Och dem e färdiga om 10 minuter typ.
Sjukt skönt att slippa gå till skolan på morgonarna, känner verkligen att jag inte pallat en enda dag till.
Var å köpte lösnaglar igår, från Deepend (ALLTID bäst) valde den korta modellen efetrsom det skulle blivit svårt att skriva på datorn annars. / Klara


Kommentarer
Postat av: frejaa

kompis tipsade mej om denhär bloggen.

ska följa trorja :)<3

2009-02-10 @ 17:47:17
Postat av: sandra

haha, sötisar jag ska checka eran blogg nu i fortsättningen ;)<3

2009-02-10 @ 19:00:01
Postat av: Anonym

F J O R T I S A R!

2009-02-10 @ 22:51:14
Postat av: MIMMIIII

SÖTA! men lite fjortis kansjke? ^^

2009-02-11 @ 13:08:56
URL: http://mimmiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0