Ett palt! ... eller heter den "en palt?"

Tjafan sötisar!
Precis ätit hos frida nu och planerar att dra hem snart.
Vid maten tog Fridas pappa fram ett "palt"
Jag vet inte vad det är, så dem skulle förklara att det var en mjöl potatis.
Det stod att den va handgjord och då fick frida damp utbrott.
Hon börjar skratta sjuk mycket och bah:
- en handgjord, lixom gumma, och bah.. ojojoj
Jag fick skrattanfall.
Jag tycker palter är konstiga ;S
Orka äta en mjöl potatis med fläsk längst inne i.
Haha förlåt för det här inlägget, jag vet faktist inte vad jag skriver om, haha.
Puss hej!<3

Utdragen bild + att vi e osminkade :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej?

2009-02-13 @ 21:48:33
Postat av: Anonym

haha^^

2009-02-13 @ 21:48:40
Postat av: sara

tsss O_o

2009-02-13 @ 21:48:57
Postat av: Anonym

HAHAHAH ni e ju helt hippiehipp ;s



HAHAHAHAHAH söta e ni iaf :)

Börja gå utan smink.

Ni e söta så :)

2009-02-16 @ 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0