förlååt

Tjafan sötisar!
Förlåt att jag inte har bloggat något idag!
Det har inte blivit av helt enkelt,
Iallafall så vaknade jag vid 10.00 och var jätte nöjd.
Gick upp och satte mig vid datan, (hahah datanörd ;$)
Tänkte skriva lite i bloggen men hann aldrig göra det för jag kom på att jag skulle träffa frida vid halv 12.
Det gick verkligen inte, 1½ timma på att dusha,sminka,fixa håret,välja kläder,äta och allt det.
Så jag flyttade fram det 1½ timma till klockan 1.
3 timmar skulle det nog funka på.
Men det blev endå jättestressigt och jag hann inte äta något.
Vid 1 stack jag och Frida iväg till mammas jobbn och hämtade pengar, för att vi skulle shoppa.
Jag skriver ett inlägg sen om vad vi köpte.
När vi väl var påväg hem från stan gick det på några killar på spårvagnen.
Somvanligt började dem flirta och styla.
Men deras flirtknep var tvär töntigt,
Dem började skrika och hålla på.
HAHA jag satt och gapskrattade, Men dem fattade ju såklart inte..
att jag skrattade åt dem.
Sedan stack vi hem till Frida och gick ut med hennes hund, (hahah ;$)
Och nu är jag hemma, heeelt slut efter dagen.
Lägger in bilde rpå vad jag köpt sedan.
Puss hej!


(bilden är HELT oseriös)


Kommentarer
Postat av: friida

Lite lik Ballie @ pea

om jag får säga det själv.

tihi sötis!<3

2009-02-12 @ 19:17:53
URL: http://frajtajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0