hej jag vet inte vad rubriken ska vara ;$

Tjafan sötisar!
Jo, nu ska jag faktist satsa på en tidig kväll.
Varje dag har det ju undjefär vart i stil med att somna klockan 4 och vakna klockan 1.
Skönt att slippa skolan. Jag pallar den verkligen inte just nu.
Jag bara njuter av livet,
Vara med vänner, shoppa osv.
Idag på kvällen var sötaste filippa här med Loui.
Vi pratade mest och slappade, och kollade på gamla bilder.
Jag har varit SÅÅÅÅ tjockis idag altså.
HAHA! Först bakade jag bullar och åt typ 4 stycken ;$ haha redan tjockis därva!
Sean åt jag glass,maränger,choklad,grädde.
Men gud, jag mår bara illa av tanken på hur mycket jag ätit.
Dagens Outfit bestod av enbart myskläder,
KSSS mjukisbyxor, tröja från Gina Tricot och ett Linne från H&M.
Jag lägger in en bild här under hur jag såg ut idag.
Imorgon blir det nog stan så jag får väll klä upp mig lite dåva.
Ska va med Alexandra hade jag planerat.
Vi ska väll bara hänga på stan och så.
Föresten hörde ni att jag köpt ny hårfärg?
Jo, jag har faktist lite ångest ;$ jag kommer ju kanske aldrig få tillbaks min gamla hårfärg.
Jag är lite rädd för att jag ska ha gått upp några kilo.
Jag som stod på prick 40 kg och är 161 lång :)
Aja, får ta och träna isåfall!
Puss hej nu ska jag sova, hoppas jag iaf.
Får se om jag klarar av att somna såhär tidigt.
Jag menar klockan är ju bara typ halv 11!


(ursäkta bilderna på mig, vet verkligen inte varför jag laddar upp dem!)


Kommentarer
Postat av: Josefine

guuuud va fint hår du har!<3

2009-02-10 @ 22:50:04
Postat av: Anonym

fjortis :s

2009-02-10 @ 22:50:21
Postat av: Alexandra

söt.

2009-02-10 @ 22:51:51
URL: http://kissies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0