Hemma hos frida

Tjafan sötisar!
Sitter hemma hos frida nu,
Hon har köpt en fin grejj, som jag inte får säga vad det är,
För hon vill skriva om det i sitt inlägg.
Hon bor varannan helg hos sin pappa uppe i guldheden,
Där vi är nu..
Hallå, himlen utanför är sjukt fin!
Sådär rosa orange.
Tror att jag ska fota den lite sen (HAHAH nörd ;$)
Gud juste! Vi har matteprov på Måndag och måste ta och träna snart.
Jag tycker det är sjukt dåligt att man har prov direkt efter ett lov.
Ursäkta men jag tror inte jag kommer palla att skolan börjar snart,
Undrar vad jag kommer göra då (HAHA)
Frida står här brevid och kommenterar vad jag skriver och fixar sig.
Lite roligt faktist (hahah asså gud, kan man ens kalla det humor?)
Aja nu måste jag ta kort på frida, Skriver lite senare
Puss hej!


(upprepad bild, förlåt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0