hemma.

Hejsan alla, sitter nu hemma här på guldheden med Klara och myser.
Det världens finaste himmel just nu. Kom precis hem från stan,
( haha, femte gången denna vecka ;$ ) köpte en jätte fin tröja, haha,
 ville visa den själv för det är alltid Klara som köper fina saker och
visar upp, haha, vad mobbad jag är. :) 



Tröja: HM,  249:-
Vad tycks?


Klara och jag had tänkt att snart lägga upp ett videoinlägg, så
det kommer nog snart upp på bloggen. Iaf så ska jag och klara bara
ta det lugnt ikväll och kolla in lite bloggar, få lite tips och så.
Sen så kommer det snart upp en ny header på bloggen som en Johanna,
en kompistill mig lovat att göra. Nu ska jag ta en bild på Klaras outfit, skriver mer senare.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0