INLÄGG TISAMMANS.

Heej Darlings!
Jag är heeelt snurrig och jag vinglar omkring hahahah :D
Kom precis hem med frida från en fest, vi har skrivit massa i våra ansikten och typ rullat i jord ;S
Sedan har vi vart uppe på ett tak och hjulat på gator med massa folk.
Hahaha sedan vinglade vi hem mot frida och nu sitter vi här. HAHAHA
varsin PKh som vi dricker. gillar't (a)
Hahaha fridas hår står hursomhelst och hone helt smutsig i ansiktet.
Jag e bara helt borta åh snurrig.
JAG ÄR BLÅÅÅND. JAG FATAR INGENTING ALLLS.
hahahaha jag e heeeelt konstijg (A)
Imorgon ska vi chilla och vi komemr nog känna oss en liten del bakis :p
Pusshej!


Hei sötisar!
Som Klara sa har vi precis kommit hem från en fest.
Jag ser helt sjuk ut. Det var typ massa som peka och stirra på mig på
vagnen, hahaha. En kille var riktigt skön och gjorde massa konstiga tecken
och han verkade tycka att jag hade en riktig snygg "krigsmålning", HAHAHA.
Klara och jag hade tänkt vara uppe hela natten,
vi dricker nu en massa PK så att vi ska orka va uppe. Asså grannarna kommer inte
få sova. Vi är typ hel snurriga åh massa så vi snurrar runt, och vet inte riktigt vad vi håller på med, hahahha.
Vi sitter också och kollar på massa helsjuka och gamla bilder
Okeej, jag vennne riktigt vad jag praatar om men aa.
Aja, imorn ska vi bara ta det lugnt och kanske plugga lite, vi har NO prov
på tisdag och jag har inte pluggat någonting. 
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0