Love it

Hej darlings!
Förlåt som fan att jag inte har bloggat.
Men lusten försvann men jag hoppas den komemr upp igen.
Nu ska jag kämpa mig egenom ett inlägg.
Idag, så va det en helt valig fredag.
Eller vid Idrotten skulle jag ta emot ett volleyboll slag men då knäckte jag nacken.
Fick nån cp nackspärr så jag stack hem.
Har bara chillat idag och om nån timme kommer mormor och lämnar ett par nya KSSSbyxor till mig.
I love it, hahahaha<3
Imorgon är det bara chill,chill,chill
gotta sej osv.
Men nu ska jag baka Kola , tsss(a)
Hejdå<3

P.S VISSTE NI ATT FRIDA ERIKSSON DEN ANDRA SOM HAR DENHÄR BLOGGEN ÄR TILLSAMMANS MED SIMON GEMBORG.
GEMBORG@BDB OCH HAN SKA TA HENNES OSKULD.
Säger bara: ööööuuuu ouf ;;))


Bild från slalom veckan.

Mycket icke vacker bild från slalomveckan.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0