sry sry!

Asså förlåt att jag inte har skrivit något idag, jag har bara inte haft tid!
Jag vakna klockan 12 (igen "/ ) och det var alla hjärtans dag och jag hade fått
en mumsig chokladask av pappa (TJOCKIS ;$). Sen var jag tvungen att skynda mig
att göra mig iordning och massa för jag skulle på bio eftersom
det var alla hjärtans dag. Sen när jag kom hem så var nätet nere och det gick
inte att komma in på bloggen eller något, så jag tittade på en film ist och hade mys framför tv:n tills nu,
för nu är felet fixat och jag kunde komma in på bloggen.
Klara har inte heller skrivit för hon skulle åka till sitt land på morgonen så hon hann nog inte skriva.
Nu ska äta middag.

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG (IGEN)
 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0