Tjafan sötisar! ...

Tjafan sötisar!
Jo nu är det morgon för mig.
Jag somnade vid 1 igår (iaf bättrande)
Sen vaknade jag vid 11.00 (jag behöver verkligen mina 10 timmars sömn)
Ska dra ned till stan för att träffa Alexandra om nån timma.
Men innan det tror jag att sessan ska komma upp till mig.
Har precis dushat och nopprat ögonbrynen.
Jag känner mig riktigt fräsh!
Altså riktiga skitnaglar från deepend, lossnar ALLTID!
Men endå kan jag bara inte sluta köpa dem ;$ HAHA.
Jag och Alexandra ska nog inte göra så mycket speciellt.
Bara driva omkring på stan och kanske gå bort mot emotrappan och kolla snett på emon(a)
HAHAH! förlåt jag har fått det som hobby typ, haha mobbad är jag!
Håller på att sminka mig nu, det tar väll typ sådär 1½ timma att få sminket och håret rätt.
Mitt hår är så sjukt slitet, nästa gång jag klipper det kommer jag väll inte ha något hår kvar , haha!
Jaja nu ska jag fortsätta sminka mig, skriver lite senare

Tröja från: GINA TRICOT
Linne från: H&M
Väska från : PRADA
Byxor från : G-STAR 96
Halsband från : GLITTER

(förlåt mitt ansikte på bilden :p)
/Klara 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad andvänder du för läppglans och hur mycket kostade väskan frånh Prada?

Sötiz!<3

2009-02-11 @ 12:56:53
URL: http://danelien.blogg.se/
Postat av: Anonym

snegla på emon?

Jävla fjortis :s

2009-02-11 @ 13:07:35
Postat av: Anonym

*Kolla snett på emon

2009-02-11 @ 13:07:48
Postat av: Anonym

Prada väska passar till prada som du heter (a)<3

2009-02-11 @ 13:12:57
Postat av: Anonym

Prada väska passar till prada som du heter (a)<3

2009-02-11 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0