innan gothia

hej!
några timmar innan festen gick jag och f y k k a a
på stan, jag var tvungen att köpa ett par mini shorts, en hårfärg, ett linne , foundation osv.
Men det tog tyvärr mycket längre tid än vi hade förväntat oss, så halvt panikslagna rusade vi hemmåt och upptäckte alldeles försent att "a" glömt att ta nycklar med sig, så vi stod utelåsta utanför agnes dörr i 35 minuter.
När vi tog det första steget in i hennes lägenhet hade vi 3 timmar på oss att fixa till oss.
- panik ,  kan jag säga er.
Så jag rusade in på toaletten och slängde halvslarvigt på mig hårfärgen.
"a" rusade oxå in och färgade sitt hår mörkare.
Men den lilla skiten hann färdigt med sin hårfärg före mig, så hon stod och tog min dyrbara tid till att dusha och peela sig. När min hårfärg väl skulle sköljas ur vägra hon flytta på sig, så jag fick lydigt vänta.
Och jag väntade nog en aning för länge, för när jag steg in i dushen och dushade av allt var mitt hår B L Å T T!!!
Jag fick panik.
Men som tur var gick det blå bort när håret hade torkat.
Vi sminkade oss och grejjade i 1 ½ timma till sedan styrde vi stegen mot gothia

klara,jag,agnes,alicia

haha jag ser mongo ut, men ingen är perfekt

jag har bara liiiiiite mascara, haha

skönaste männsikorna ni någonsin kommer lägga en blick på,
jag svär

jag älskar dig storasyster


- hur mycket ni än klättrar på stegar och står på tå, ni kommer aldrig nå upp till vår nivå



Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ OMG SPÅ FUCING FULA

2009-11-23 @ 00:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0