festbilder

lite bilder från festen






[haha jag är medveten hur jag ser ut]

Oh ja, gothia tog verkligen på krafterna,
så när vi vid 1 på natten korsade halva stan för att ta oss hem,
alldeles dyblöta från skumpratyt vi vart på, ville vi inget mer än lägga oss ner i en varm säng med torra kläder.
Det var sjukt kallt ute så vi var tvungna att söka skydd i en väntekur för bussar.
Såklart träffade vi en massa folk där som vi lärde känna.

johanna,jag,jakob,emma,alicia,agnes,klara,malin




när vi kom hem gjorde vi inget annat än att heelt tysta sjunka ned i våra vrama torra sängar, och somna

love/k

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad kul vi hade!

fan kommer aldrig glömma denna dag på gothia eller skummparty kanske man ska säga! jag älskar er frida ylva (som inte var me :/)du klara L agnes! ni är helt underbart sköna människor,

jag älskar er

<3

2009-07-16 @ 23:29:58
Postat av: Anonym

fjortisar är det enda jag kan säga

2009-07-17 @ 11:12:44
Postat av: Anonym

klara l struladE :ooo

2009-07-18 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0