frågor och svar

*Anonym: du har ju ingen reklam eller nåt? haha -.- man kan inte tjäna pengar utan det,

Jo, jag har reklam?
tiger fadder, dry nites osv..


*Anonym: men man måste ju ha bankkonto o sån skit för att kunna tjäna pengarna ,har du det eller använder du dig av dina föräldrars?

Jag har ett eget bankkonto

*Anonym: Vad har hänt med Frida som också hade "erini" innan?

Frida eriksson, som jag skapade den här bloggen med, bestämmde sig för undjefär 1 månad sedan, att blogga, det var inegnting för henne. Hon hade en bloggtorka, som aldrig gick över, och hon har den fortfarande.
Men vi håller tummarna för att hon någon ggn i framtiden kanske kommer tillbaks.
Kanske om min blogg bli halvkänd, med fler kommentarer, då blir det antagligen roligare för henne att blogga.
Så kämpa på med kommentarerna!

love/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0