godnatt

Nu såhär dagen efter gothia är jag helt slut.
Mår illa, ligger hemma med ansikts mask och hårinpackningar.
Tar hand om mig själv helt enkelt.
Jag försöker vila upp mig tills imorgon , för då ska det festas igen, och ennu värre denna ggn.
Får se om jag klarar av det, men det tror jag, för att festa, det är jag duktig på.
men haha, ni kommer nog få höra en del klagomål på livet,föräldrar och vänner i övermorgon när jag vaknar upp med huvudvärk och illamående.
Haha! Men värm mig med söta kommentarer då!
Nu ska jag iaf tagga till säng för så trött som jag är nu, var det nog längesedan jag var.
Puss & love/k


haha, Jag har bott i mina gråa KSSS mjukisbyxor hela dagen

Trött&sliten


ska sova nu, messa mig
0739289128 comviq
love/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0