hejdå

ja, jag säger hejdå en gång till,
och nu för lång tid.
Jag känner,  att blogga, det passar nog inte riktigt mig.
Att titta tillbaks på gamla tider feb-mars via bloggen..
är just nu bara heartbreaking.
Jag har förändrats så mycket nu.
Och jag är verkligen inte den personen jag var när jag började blogga.
inte samma stil, inte samma kläder, inte samma personlighet.
Och får jag erkänna, så tycker jag faktist inte om att se hur jag var då.
Så jag lämnar bloggen nu.
Fortsätt gärna att kommentera och läsa mina gamla inlägg.
Men något nytt kommer det inte,
jag har tagit ett steg framåt nu, gått vidare helt enkelt.
Så därför känns just nu "erini" som ett rep som försöker dra mig tillbaks.
Ni vet, ni som känner mig.
Att jag inte är den jag var förut längre.
- thats it.
Hejdå bloggen



f y k k a *

Kommentarer
Postat av: Anonym

rensa alla inlägg? ;)

2009-07-09 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0