klara har planer!

tja tja!
Imorgon styr jag mot skara, haha ska bada av mig, och fuck om det är dåligt väder!
Vet inte vilket folk jag åker med,
Men det blir säker najjs.
Sedan på lördagen styr jag också mot gränna,
polkagrisar mjaoo!♥

men sen till det roliga,
På tisdag ska jag,alicia&klara plus massa folk från brännö tälta , grilla och kröka.
Sen ska vi sova ute hela natten.
Jag svär på att det kommer bli den lätt bästa kvällen på länge.
IIIIIIIH(L)


vågen i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu, åldrar av ungdomlig grönska,
mitt hjärtas plats det är du!



"Vi svävar fram i stockholm stad, utan några höga krav, knäpp en bärs och koppla av, allihop gör som jag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0