kungälv

Hejsan!
Nu sitter jag här ute i kungälv på en dygns fest.
Det betyder att den pågår i ett dygn, men vissa här har redan festat i 2 dygn och ska fortsätta 1 natt till,
- helt otroligt!
Men iaf så regnar det ute, och då menar jag verkligen ösregnar,
jag är så otroligt trött från igår och i förr går, och ja jag vet inte vad.
Det är en person här som har ett lamadjur hemma i sitt hus.
- haha!
Synd att jag missar sista dagen på gothia, men jaja, detta funkar nog också.
Imorgon drar jag till stockholm, och jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera därifrån.
Men jag ska försöka så gott jag kan,
dagen igår var riktigt rolig, vi var ute till sent på nattenoch lärde känna massvis av nytt folk.
Men nu är det dags för mig att bli lite social med dem andra.'
Puss hej!


så sliten man kan bli

love/k


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt med festandet

2009-07-19 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0