Sent!

Hejsan!
Sitter här och är still vaken, fattar inte själv hur jag orkar allt detta.
Efter redan 3 nätters festande i rad och sen en natt till här,
Och imorgon drar jag till sthlm.
herregud jag kommer nog bli utbränd tillslut.
Frejjja är med mig här brevid och vi båda sitter och jäspar som fan ska ni veta.
- Haha!
Vi har inget liv och pallar inte vara sociala med dem andra eftersom vi e så sjukt trötta.
Men haha, jag tror vi ska gå ut och tända på papper och "röka"
Vi har inga cigg här haha, men vi klarar oss!
Men åh jag tror inte jag uppdaterar mer idag,
Eller.. idag är ju imrogon, eller..
äh, vänta nu, jag menar att imrogon, som är idag asså.
eller vi kan säga om några timmar när jag sovit ett tag då.
Eller...
Jag säger ba godnatt.
Sov gott haha!

love/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0