styr stegen mot "a"

Nu väntar jag bara på att mamma ska köra mig till Alicia,
Sån dumbass som hon är har hon satt sig med min lillebrors cyckel och försöker laga den,
men tro mig, min mamma är sämst på att laga saker.
På söndag styr jag mot stockholm, hälsa om ni ser mig där!
Jag ska segla till sandhamn och shoppa i mängder.
Kyssar och kramar på det!
Men idag har jag iallafall en lång dag framför mig, gothia såklart!
Här ska det festas vilt hela kvällen och jag ska lära känna massa nytt folk!
Hihi!
Jag är sjukt stressad för nu har jag bara 4 timmar på mig att fixa mig inför gothia.
Och det är lite tid kan jag säga!
Jag uppdaterar kanske från alicia sen.
Love/k

Jag saknar dig "L"
Haha, jag är alltid lika fin på kort [hehe]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0