stockholm nästa

Hejsan!
Snart ska jag styra mot sthlm.
Ska bli gött och komma till den stad där jag egentligen kommer ifrån.
Tro det eller ej - men jag är en äkta sthlmare.
Feel the pain göteborg haha!
Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera men något inlägg bli det ju iaf.
Jag stannar i en vecka med min familj.
vänta , 1 vecka med bara min familj..
Det har jag inte tänkt på innan.
Men då får ni smsa med mig, jag svär på att jag kommer svara inom 1 minut.
För jag kommer nog droga mig själv med höga mobil räkningar efter den här veckan.
jaja,


min soulmate

En sak jag har tänkt på;

Ni är ju endå omkring 100 olika IP addresser (varje dator har en IP address)

Så man kan säga att omkring 100 olika personer läser min blogg varje dag.

Men vad jag egentligen skulle säga är att,

ni borde ju uttrycka era åsikter.

Om ni frågar något - så kommer jag antagligen svara på det här i bloggen.

Och om ni har en blogg address så länkar jag er tillsammans med frågan.

Det tjänar ni ju på!



nu hörs vi nästa ggn när jag är i sveriges stolthet.
- s t o c k h o l m

love/k

Kommentarer
Postat av: Victoriaa

Vad har hänt med Frida som också hade "erini" innan?

2009-07-19 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0