blond innerst inne, och blond ytterst ute

hej darling!
Haha! det här vill ni inte höra, jo det är så att jag stack iväg med min pappa för att handla
min äslakde cola och en hyra en film.
Så mitt när vi stod i kassan och han skulle betala,
Så säger jag såhär:
- när vi kommer hem pappa..
- aa.. säger han dröjande
kan inte du ladda ner twilight åt mig på pirate bay?

Det blir alldeles tyst i hela kön och pappa stannar upp i sina rörelser.
Först fattar jag I N G E N T I N G men sen,
haha så förstår jag mitt misstag.
Det hörs spridda fnissningar från dem bakom oss.
Och han i videobutiken vänder sej bort från mig och man ser hur hela hans rygg guppar,
han skrattar för full hals.
Jag får panik och skriker
- herreguuuuuuud
sen springer jag ut ur video butiken och hem.
Och nu sitter jag här, haha!



Det påminner mig om en annan ggn när vi va i en affär när jag var lite yngre (lika blond då)
mamma skulle försöka pruta (få grejjen till ett lägre pris)
inte för att vi inte hade råd, utan bara för att hon skulle försöka.
Så hon tittar upp på kassörskan och säger:
-jo, dem här skorna är liiite slitna och trasiga här nere..
Då får ju jag såklart fart och stormar fram och säger
-nejmen det är ju så det ska va ju? dem är gjorda så att dem ser slitna ut!!
Jag tittar upp på mamma och kassörskan.
Min mamma trampar mig på foten för att jag ska hålla tyst.
Då utbrister jag igen
-MEN AJ VARFÖR TRAMPAR DU PÅ MIN FOT!?
haha, då hade mamma fått nog så hon släppte skorna på disken och stormade ut ur affären med mig , högröd i ansiktet.

Haha, är man blond så är man!



haha ha det så bra sötnosar.

love/k




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

JÄVLA BRA KLARA, JÄVLA BRA

2009-06-17 @ 18:59:18
Postat av: Anonym

du börjar bli mer och mer självupptagen.

det är inte bra.

bli inte som kissie och desiree

2009-06-17 @ 19:01:21
URL: http://malin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAAA

2009-06-18 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0