Helgen

Hej darling!
Nu är jag tillbaks igen,
Eller hur är det bra att jag uppdaterar så himla mycket?
Jag menar, jag är inne i en blogg peridod.
Men nu står mitt livs största utmaning framför mig.
I helgen, kommer jag absolut inte kunna updatera mycket.
För, visserligen, har jag en laptop med mig.
Men det internetet funkar bara ibland, det är jätte krångligt.
Men imorgon ska jag iaf försööka uppdatera något.
Men bli inte ledsna och det inte kommer något inlägg från världens finaste klara.
hahaaha oj vad mycket "men" det blev här påå slutet.
Aja, dags att packa.
Ha det finast.

Glöm inte..
Jag är beroendeframkallande

love/k


bild från marsstrand i helgen.
Agnes bästavän åt vänster (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO KSSS! -.-

2009-06-18 @ 17:39:30
Postat av: Duvetsaga?

Haha, jag visste nte att du hade en blogg? Iaf, dt blir kul att läsa ;)<3

2009-06-20 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0