INLÄGG FRÅN PORRANKAN!!!!! ;*

hejjjj sverige!!
ja heter agnes löwenberg, dettah är inte min bogg dåe, men ja har tagit klaras data...
så jahh ska skriva lite bah (a'   hihihihuuuh..
ja vakna av att min hund slicka mejj i fejjan, fyfan va äcklittt asså ;o
eftersom kl vah 9 så kunde ja inte somna om, för om ja vaknar efter 6, så går det liksom inte bahh.
ja fixxade mejj och tog spårvagnen te bästavän, K.
hahahaha, ja väckte henne på dörrklockan xp
sen drog ja ut henne i solen på hennes gräsmattah och vi sola i flera timmar typpp,,
sen åt vi lite ohh sånnt ((:
nu fixxar k sejjj och ja lyssnar på ashööggg musik. grannarna kommer väl o knackar på snart,
hahahahahhahahhahahahhahahahahahah, fyfan va rolig ja ehhh?? natt..
ajja, ikväll träffar vi frida och några fler :)
nu skan ja gå & köpa godis, ithink...
ajjjaa, ja vill bah hälsa till min bästavän klara hedberg, (honsomharbloggen)
att jag älskar henne mest av allt på jorden!! hio är den bästa!
och till frida som också har bloggen :D höhö.
JAG VET ATT ALLA ÄLSKAR MEEJJ;
PUSSSSSSARR FRÅN AGNES LÖWENBERG!!!

p.s jag har bdb, alla går in på dewnnn?          a--gnes@bdb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0