klara erkänner...


jag har alltid varit rädd för att bli full, det är en av mina största rädslor
att inte ha kontroll över sig själv, om jag inte har full kontroll blir jag
osäker, och det, är bland det värsta som finns i mina ögon.
så, om du bjuder med mig på en fest, se till att inte trycka i mig
alkohol, för då kommer jag troligtvis tycka illa om dig.
jag vet inte hur jag ska bekämpa detta när jag blir äldre och alla
mina vänner ska dricka varje dag, visst, jag har varit full,
ett antal ggr, det förnekar jag inte, men jag gillar verkligen inte själva
grejjen med att dricka.
så nu vet du en sak om mig iallafall
love/k

Kommentarer
Postat av: anonym

haha nejmen stackars dig!

skyll dig själv såna drickare vänner du har

2009-06-24 @ 21:58:52
Postat av: Anonym

det e bra tag klara jag håller på dig

2009-06-24 @ 22:00:21
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Postat av: DIN MAMMA

JAG HAR SEHHTTT DU HGAR TAGIT SPRITT

LÄKMA TILLBAGKS ELLER DÖ

2009-06-24 @ 22:01:33
Postat av: Anonym

men anonyma håll käft

2009-06-24 @ 22:02:52
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0