Marsstrand neexxt

Förlåt för dålig uppdatering!
Sitter hemma hos bästa vän nu,
har lite fredags mys med kolasnören och sura bilar.
Laddar  upp inför en hel helg på marsstrand.
sticker redan vid 8 imorgon med agnes och gött ska det bli!
Länge sedan jag var där nu,
Vi har precis ätit tacos och mest chillat men det e fan skönt efter kvällen innan,
då jag frida,ylva och några va ute till 2 på natten
höll på lite osv,
Men imorgon blir det la till att vara ute sent.
Kanske lär känna lite nytt folk.

Vi <3 skorna


smack that



Alla ser upp till mig (h)



jag älskar dig agnes.


skriver senare, ska hjälpa agnes att packa nu

Glöm inte kommentera eefterlyst @ bdb

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch va smala ben

2009-06-16 @ 01:37:21
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0