statistik



haha, kolla min statistik halv 12 på morgonen
(andledningen att jag inte la ut det tidigare är att min blogg har haft problem)
Vem klickar så mycket på min blogg?
men juste,
I´m on my way to heaven
folk e som galna i mig.
Nej men, tänk halv 12 på morgonen och 142 datorer har vart inne på min sida bara idag.
Heeeeelt sjukt verkligen.
Jag vet att dem stora bloggarna har fler men sowhat.
i´m on my way
men fortsätt besöka så blir det bra!
Jag ska aldrig bli lika självupptagen som en viss D... Och en viss K...

Förlåt jag fattar om inte inte förstår vad jag snackar om, men jag är helt borta efter kvällen haha!
har inte sovit en minut inatt!


love/k

I'm on my way

Julius ärbäst

Kommentarer
Postat av: Anonym



du är är påväg uppåt

2009-06-17 @ 18:21:14
Postat av: Anonym

BLI INTE SOM KISSSIE OCH DESSIE VAD DU ÄN GÖR,

DÅ KOMMER JAG SLUTA LÄS

2009-06-17 @ 18:22:19
Postat av: Anonym

bra tjejen!

2009-06-17 @ 19:02:01
Postat av: Anonym

bra tjejen!

2009-06-17 @ 19:02:57
URL: http://rahlenfedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta vara så dessie&kissie style



nu saknas väll bara rosa läppar,

och en gnutta av barbie religionen

2009-06-17 @ 19:05:25
URL: http://malin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta vara så dessie&kissie style



nu saknas väll bara rosa läppar,

och en gnutta av barbie religionen

2009-06-17 @ 19:06:09
Postat av: Anonym

Haha ta en RIKTIG bild och skriv din riktiga statistik ist för att skriva egna siffror? palla så har du täckt över dom riktiga sifforrna-.-'



du har typ 1 beösökare om dan och kommenterar din egna blogg asså haha

2009-06-17 @ 19:23:40
Postat av: Anonym

vem är anonyma?

Vadå kommenterar sin egna blogg?

Gå in på min blogg om du vill?

haha, hon har inte precis skapat den här bloggen jag har?

och du,

vem du nu är.

Hon har inte 1 besökare, varför skulle då massa från olika bloggar ha kommenterat henne bdb.

Vem är ddu?

riktigtriktgit töntigt om du inte vågar skriva

2009-06-17 @ 20:00:30
URL: http://malin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0