Tidig morgon

God morgon darlings.
Jag hade ställt min klocka på alarm idag.
herregud, igår vaknade jag halv 2,
Sånt får inte hända på sommarlovet, man sover ju bort hela dagen.
så nu är jag uppe, 3 timmar innan tolv.
Ska snart klä på mig, och ska antagligen dra ut och träffa Elin om ett tag.
Vi kanske möter upp tea eller frida också.

Igår vaknade jag halv 2 av att telefonen ringde,
jag hade dåligt morgon humör som vanligt och höll mig borta från resten av familjen.
vid halv 3 ringde jag frida och gick hem till henne,
efter som min plattång är sönder så plattade jag mitt hår där.
Vi råkade tyvärr hamna i bråk med en nära kille till oss,
Men det löste sig senare under dagen.
Iallafall, vi gick till liseberg vid halv 6 på kvällen,
Det var sjukt långa köer ochjag hade egentligen ingen lust att vara där.
Efter över 20 ggr på 1 och ½ månad, så tröttar man.
Vi stack hem till mig vid 8 för att packa upp en väska från Marsstrand som mamma fått flipp över.
åh, hon e patetisk ibland.
Men efter ettt tag hemma  så blev vi rastlösa, och stack ut igen.
Mot centrum denna gången,
Men det hände inget där och det var int eheller någon vi kände där.
Så vid 11 var vi hemma igen, och kände att vi va färdiga med "utelivet" för kvällen.
Eftersom vi inte träffade någon undet tiden så kände vi oss liiiiiiite efterblivna.

Jag och frida vid 9 igår



skriver mer sen
love/k

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är 13 år och röker?

Seriöst, aja

söta iaf

2009-06-16 @ 09:31:48
URL: http://rahlenfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag röker INTE.

2009-06-16 @ 09:56:00
URL: http://erini.blogg.se/
Postat av: klara

frida röker ibl, men inte jag

2009-06-16 @ 09:56:53
URL: http://erini.blogg.se/
Postat av: Anonym

nnnnej dom röker inte GAHAHAH,

dom gör möjligtvis små munbloss COOOLT!!!!!!!!!!!!

COOLINGAR :D

2009-06-17 @ 01:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0