michel jackson

Godmorgon!
Vakna upp till en blå himmel idag med,
härligt&intehärligt,
jag är ju fortf sjukt trorjag. Ingen feber, men fullständig borta-hets-känsla.
Idag ska jag ut till landet.. och där stannar jag,
flera veckor, utan dator.
Well well, någon ggn kommer jag få tillgång till det.
Men inte ofta,
Min packning fyller hela vardagsrummet, haha!
Jag har verkligen packat ned hela garderoben
Innan jag avslutar mitt inlägg måste jag ge ett
R.I.P till michel jackson, han var trots allt väldigt duktig på det han gjorde,
att skapa musik.
Hur han var som provat person kan diskuteras, men han, som den stora legenden
han var,så är han definitivt värd ett R.I.P
Jag&min bror var förtjusta i honom som mindre.


love/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0