veckan som kommer


hej darlings!


så lång tid tog det att bli färdig,
yes.
Men nu ska jag nog satsa på en tidig kväll.
Har inte vart såhär trött på länge.
nu ska vi se hur veckan ser ut först:

Måndag : bästavän agnes, film eller liseberg, beror på väder

Tisdag : Finaste liza, ingen aning vad vi ska göra, men det blir säkert bäst

Onsdag : ut i lindås/billdal med agnes och träffa en kille somjagintevetvadhanheter 

Torsdag : kolla med frida, länge sedan nu.

Fredag : ut till Orust

Och vet ni, efter fredagen, så säger jag.
Goodbyeee

För jag ska stanna där i 6 veckor,
och kommer få det väldigt svårt med uppdateringen.
Så, vi får se hur det blir.

Men jag bloggar mer imorgon.
Håll utkik sötnosar!


nyduschad och färdig, vi ses imrogon.


Love/k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0