fredag 13:de

Tja sötnosar!
Äntligen är det fredag så man kan bara ta det lugnt nu då.
Idag har jag inte gjort så mkt, först skola som vanligt jag har typ
kommit försent till varje lektion men jag är bäst på att hitta på förklaringar så jag slapp försenings lappar (a'
Efter skolan så drog jag och några kompisar till stan och kolla runt lite.
Sen gick vi till ett café.
Jag tog en as stor kladdkaka och en cola, fan vad illa jag mådde efter de ;S
Sen satt vi kvar och typ snacka och plötsligt skrek någon
- DET ÄR NÅGON SOM HAR KROCKAT MED EN SPÅRVAGN!
Och då var det en bil som hade vart klantig och inte kollat i korsningen och så hade
den blitt påkörd av en spårvagn så det var värsta stora bucklan på bilen.
Efter typ 5 minuter kom 3 ambulanser, 1 brandbild, 2 polisbilar och typ massa spårvagnsbilar eller nåt.
En riktigt oturs dag för dem som krockade :O




Jag får inte in andra bilder än denna i datorn, min dator har typ damp..;(
(Förlåt för kvaliten)

Byee!

Kommentarer
Postat av: linnea

herregud vad läskigt ;S

2009-03-13 @ 21:24:30
URL: http://linneasnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0