my day

Hej alla sötnosar!
Det var längesen jag skrev nu, jag vet, men ska iaf skriva lite nu.
I går åkte jag till kungsbacka och hälsa på några kompisar, sen sov jag över där.
Vi vakna typ vid 10 och åt värsta frukosten, jag känner mig alltid
så jävla tjock efter jag har vart där för de bjuds alltid på massa,
asså ja jag vet tjockiiis (a'
Sen skulle jag iväg till min skolan vid 11.45 för vi har en loppmarknad år för att samla till englandsresa i 9:an.
Så jag var på loppisen till typ halv 4, jag vet ärligt varför jag och klara köpte alla de där sakerna, det var billigt och
lite små roliga saker så varför inte tänker man ju? Men jag kommer ändå slänga dom om en vecka så aa.
Sen åkte jag hem och chillade framför tvn och datan och jag har lixom fastnat här nu, HAHAHA




Oh ja, jag älskar att ta egobilder (aa'
(asså min han på alla bilderna ;p)



'

Kommentarer
Postat av: greta

finasteegms;*

2009-03-29 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0