ny desiiign :)

Heeej sötar,
som ni ser har det kommit up en ny design.
TACK SÅ MYCKET JOHANNA(L)
Den är skit snygg!
Snart kommer jag också att få en ny look för jag ska
färga mitt hår idag, Mörkbrunt. Äntligen!
Lite om idag då. Idag blev jag väckt av min lillasyrra klockan 9!
Hon skrek
- FRIDA DU SKA TILL SKOLAN!
Hela tiden. Så jag var tvungen att gå upp.
Sen när jag hade gjort mig iordning så
åkte jag in till stan och köpte nya skor och
en ny bikini eftersom jag ska till aruba (väst indien)
om bara typ en månad. Fan vad jag längtar!
Fast tyvär ingen shopping för det är så jävla dyrt där eftersom
där handlar man med dollar och det är så dyrt just nu :( :(
Så det blir sol och bad och god mat.
Men nu ska jag typ färga håret.
Bye sötnosar (L)

Kommentarer
Postat av: J-O-H-A-N-N-A

hahha det va så lite så ;D

men asså du ville att jag skulle fixa designen kant i kant med bakrunden? :)

men jag brukar ha lite problem med att fixa det.

men om du loggar in på msn nån gång så kan vi prata så kan jag se om jag kan fixa nått ;D

2009-03-13 @ 10:09:52
URL: http://busjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0