Soligt vårigt & underbart

Hej darlings!
Idag har det vart den bästa dagen på länge.
Med en lång cyckeltur och med glassar,kakor,och läsk.
Vi tog min brorsas BMX och åkte mot majorna tills vi kom fram till en bassäng där satte vi oss och åt kakor och hade det mycket mysigt.
Sedan åkte vi in till stan och tänkte träffa alexandra med hon kunde inte komma.
Så vi gick till H&M för att titta på hårfärger till frida och mig.
Men ingen hade tillräkligt med pengar med sig.
Så Vi stack hemmåt men blev förföljda av simon och hans kompisar,
så vi stack tillbaks till stan igen.
Här under kommer bilder från våren :D
Puss hej!

Solstrålarna är mycket välkommna :D
Jag och frida solar vid bassängen :)


 vindar och solsken.
Jag och frida posar och är lyckliga som småbarn.
haha vårglädje :D


Solar och myser :)


Solstrålar :D


frida och jag vid bassängen :)


Frida och jag i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0