tooddaay

Hejsan sötisar
Idag var det tänkt att jag och Klara skulle träffa Alexandra men
det blev lixom inte av. Men idag var det jätte fint väder, värsta vår vädret.
Man kunde slippa jackan idag. Så Klara och jag tog en cyckel och
cycklade runt överallt typ. Sen åkte till stan och vi skulle kolla på
hårfärger eftesom jag ska färga håret snart. Men jag hade tappat bort min 20 lapp
så jag ,kunde inte köpa det idag "/. Så vi funderade på att åka hem men
när vi var på väg så fick vi ett sms från Simon och han hade sett oss.
Han och hans kompisar typ spionerade på oss, så vi fick lite panik, HAHHAA.
Här undr kommer lite bilder från vår cykel tur.
puss och kram!

  

Typ en bild på min outfit idag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FJORTISAR ÄR I ALLIHOPPA!!!

2009-06-15 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0