trött

Tja bloggen,
Jag vet det var längesen, men både jag och Klara
har as mycket på g och har lixom tappat skrivlusten.
Men jag ska skriva ett litet inlägg nu iaf :)
Det har vart en helt vanlig skoldag idag och dagen har gått segt som fan.
Efter skolan så var jag me Klara, Tea, Alicia, och Klara. Vi gjorde oss lite fina,
gick typ runt och hade mysigt sen köpte vi cider och pk.
Skulle igentligen haft gymnastik idag men jag pallade inte riktigt med det,
jag har SO prov på torsdag och jag har typ inte tränat nånting så
jag var tvungen att plugga lite oxå ;S Sen gick jag ut med ett gäng
kompisar igen för jag orkade inte plugga mera...
Vi va typ as flummiga efter all cider, hahhaha
Sen skulle nåra dra hem så då stack jag oxå hem och chillade lite.
Btw så har jag färgat mitt hår nu, i´m brunette ;)
Laddar upp bilder snart. Aja, nu ska jag typ
sova jag klarar mig inte utan mina 8 timmar ;S
pusss(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0