förlåt för gles uppdatering!

Hej darlings!
Förlåt förlåt förlåt för den glesa uppdateringen den här vekcan,
Som inte har haft någon uppdatering.
(haha vad rolig jag är -.-)
Jag har tappat skriv lusten, (eller TAPPADE) för nu har jag bestämmt att den är påväg tillbaks igen.
Idaaag har det varit en sådan där tråkig och heelt vanlig dag.
När jag skriver attd en är vanlig & tråkig menar jag inte att mitt liv är tråkigt.
för det är det verkligen inte, jag har massa underbara vänner som stöttar mig i alla sammanhang.
Igår till ett exempel så hände en sak med min lillebror på morgonen (vilket är privat och jag tänker inte skriva det i bloggen)
Jag var jätte ledsen hela dagen i skolan och när vår spanska lärare kallade på mig och började skälla ut mig för olika saker och ting och sa att jag skulle på IG i spanska,

så rasade allt och jag började gråta ( i skolan pinsamt nog )
Så allt mitt smink rann och jag , Klara & Frida va tvungna att gömma oss för att ingen skulle se mig.
Så jag satt där och hulkade som ett barn längst ned i skolan medans dem höll om mig och stöttade mig.
Det kallar jag äkta vänskap.
Igår var det också ett otroligt fint väder (våren är pågång)
Så jag stal min lillebrors montainbike (stavning?)
Och så skutsade jag alla på skolgården.
haha så otroligt barnsligt, men dem flesta i klassen hängde på och hahaha om jag skrattade!
Vid rasten stack jag och frida in till stan och kollade runt.
Jag hittade en seglarjacka i marin färger (blått,rött,vitt)
som jag ska få.
Jag har också tjatat mig till ett guldpass till Liseberg under 2009.
Det går bra för mig! *smile*
Vi bakade efter skolan (choklad muffins) så sjukt gott vare!
Haha men dem blev ju inte helt perfekta eftersom jag verkligen är hopplös på bakning.


Jag och min älskade smet, haha tjockis.                alicia väntar på att dem ska bli klara.
  
(jag har faktist tagit bilden! *stolt*)

Nu får alla söta & fina bloggläsare ha det bäst.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ddavid

VILL DU HA EN RIKTIGT NICE MOPED FÖR BARA 10000 KRONOR?

KOLLA I MIN BLOGG.

HÖGST BJUDANDE FÅR DEN!

2009-03-12 @ 19:41:25
URL: http://hhanisthlm.blogg.se/
Postat av: fjääälliiisss loverrr

Hejhej sötnos, kan inte vi bli bättre vänner?

Kika in min blogg så är du sötast.

Pusppusspuss



2009-03-12 @ 19:45:28
URL: http://frajtajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0