sshhh, klara sover.

Hej alla söta människor!
Klockan är just nu 04:41 och Klara ligger och snarkar bredvid mig.
Dagen har varit helt underbar, seriöst!
Börjar dagen med att få sova ut till typ 11 och sätter mig vid datorn och laddar upp.
Sen fixa sig lite och dra hem till Klara, och där fixar man sig mer och jag kände mig faktiskt
riktigt nöjd!  Vi tog lite härliga sommarpics!



Sen skulle vi dra till Lisse men jag hade glömt mitt guldpass så jag var tvungen att åka upp till Guldheden och hämta det.
Sen drog jag och Klara till Lisse, fixade och fina
!
När vi kom dit så var det så himla långa köer så vi åkte typ nån och sak orkade vi inte mera.
Men istället för att åka hem och mysa så åkte vi in till stan för det hade vart IFK - Gais (jag är då IKFare).
Och då är det alltid massa roliga människor där!
Hahahha, gud va kul vi hade!
Jag råkade typ ta tag i en gubbes hand, jag vet inte vad det var med han men han blev typ sur? ;S
Alla typ visslade efter oss och frågade efter våra nummer. Resten som inte gjorde det sa att vi skulle ta på oss kläder, vafan dom borde inte bry sig?:)
Vi hade ju shorts och tröja precis som många andra normala männsikor?
Vi blev jagade av 2 olika gangster gäng som ville slå oss, jag fattar inte varför men det var iaf rolgit!
Det fanns massa konstiga och roliga människor på stan.
Lite spänning i livet är alltid kul!
Vi hittade värsta heta killen som vi flörtade med, han verkade tycka om oss faktiskt!
Sen var vi tvunga att åka hem och äta för vi hade inte ätit på hela dan typ.
När vi hade ätit middag vid typ 9? Så drog vi ut igen och träffade på några 16 åriga tyskar, hahha.
Dom var på något typ basket läger och så ville dom bjuda in oss på någon fest imorgon men varken jag eller klara kunde så vi tvungna att tacka nej.. Sen så frågade dom om vi ville möta upp dom om 20 minuter, fast det ville vi inte, ha!
När vi kom hem igen tog tjockisarna(vi) fram allt gott vi kunde hitta och pratade i telefon till typ 2 på natten.
Herreguud, jag har nog aldrig skrattat så mycket på en dag!

Nu måste  jag också sova, det ser så mysigt ut när Klara ligger där!
Hon är så himla gullig!
Tack för dagen Klara och alla roliga tyskar och folk!(L)
Godnatt sweetharts!(L)

Jag känner mig faktiskt väldigt duktig nu när jag har skrivit ett sånt här långt inlägg, ville bara säga det;)
 





Kommentarer
Postat av: Dona

delar ni blogg? :)

2009-05-22 @ 12:59:07
URL: http://ellidee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina tjejer

2009-06-15 @ 12:56:02
URL: http://muffinsmakarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0