fester påG

Here we go again.

Fest nu den 30 maj,
Nordic ska anordna, typ över 4000 kommer,
herregud, men najjs ska det bli

Stor fest den 14 juni tror jag det va.
Ska bli riktigt najjs, men jag vet inte hur jag ska ta mig ur lägenheten en sen lördagskväll.
Men jag får hitta på något såklart.
Festen ska bli sjukt stor och typ heela min bekantskapskrets kommer.
plus många nya människor såklart.
Efter den här festen kommer jag säkert få utegångsförbud.
Men ett minne är värt mycket somsagt!

sedan har vi en till fest lite senare i juni,
Stor fest den med,
Får se om jag lyckas ta mig dit.

Sedan har vi gothia veckan i juli,
En hel vecka fylld med fester.
Så najjs det kan bli!

(observera att små fester är borträknade ifrån deetta)

Ni får självklart höra ALLT vad som hänt på festerna efter jag vart på dom.
So keep going och läs min blogg.

Sweethearts!


Vi älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0