BILDER SOM ALDRIG HAR KOMMIT UPP

jo juste,
förra veckan hände en sak som jag ska ta upp.
jag har en ovana att när jag har tråkigt går jag runt och klottrar på väggarna i skolan,
eller klottrar och klottrar,
jag skriver min bdb,blogg och namn över allt.
jag gick som vanligt och skrev mitt namn över alla väggar med svart tuch.
plöttsligt känner jag en hand på min axel och kollar upp i en av de strängaste lärarnas ögon.
istället för att bli sur blir jag plöttsligt arg för att hon kom på mig.
så jag ställer mig och ger henne värsta bitchblicken vilket inte gör saken bättre.
jag brukar vara ganska bra på att snacka mej ur situationer, men jag var alldeles för arg den här gången.
så när hon bad mig att tvätta bort vad jag skrivit, skrek jag:

- ja det var ju just synd att just du kom på just mej just nu

jag behåller den arga blicken tills jag hör hur mina kompisar bakom mej brister i skratt oh jag hör själv hur förjävligt det lät.
jag tror att jag tillochmed kunde höra ett skratt från den suraste läraren.



finaste tjejerna jag älskar er

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaa

MEN EUW, TA BORT TACK SER UT SOM EN TÖNTSKATA

2009-11-21 @ 18:25:34
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: julius

liza är knarkare kolla bara på hennes arm!

eller kanske är det swineflusprutan? :/

2009-11-29 @ 17:59:05
Postat av: Anonym

liza är knarkare kolla bara på hennes arm!

eller kanske är det swineflusprutan? :/

2009-11-29 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0