dagen

hejsan bloggen,
ledsen för dålig uppdatering.
men ni får väl ändå erkäna att jag har blivit bättre på att skriva igen?

dagen har inte vart något speciellt utan mest chillat med klara lestin och jenny.
vi va på ett fik någonstans i när heten där jag bor, typ något franskt namn
som ja aldrig kommer ihåg haha.
när vi satt där så kommer klaras kompis, nova och någon som hette tim, in.
så dom satte sig vid vårat bort och stannade där ett tag.
sen var alla tvungna att gå så jag ringde mimmi och träffade henne en stund innan jag skulle till
pappa uppe i guldheden.

just nu sitter jag och lyssnar på denna låten,
så jävla fin och sorglig. passar bra in på mitt humör just nu.
och varför får ni inte veta!


never think - rob pattinson


pusshej
/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0