halloween

Hej.
dagen var verkligen helt okej igår.
Startade med att jag drog till stan och köpte olika slags inpackningar och hår grejjer.
Så i några timma rjobbade jag på mitt hår, innan jag mötte upp min fina alicia när hon kom med bussen till mig.
Vi gjorde oss iårdning och mitt hår är inte lika gult längre, det e bra som fan!
Vi sminkade oss/plattade håret osv i säkert över 2 timmar.
Innan mimmi plingade på och som vanligt kom in med ett stort leedne på läpparna var vi nästan färdiga.
efter att ha sminkat oss i en halvtimma till och lyssna sönder på:

(om ni inte satt på den låten över så gör det nu)

Iaf sedan drog vi ut på linnegatan och drog in i en affär och köpte godis,
ehm, det hör ju till att äta sig fet på haloween?
Sedan drog vi omkring och charmade varenda kille vi mötte.
Vi spred verkligen ljus över alla mörka gator haha!
Sedan avr Mimmi tvungen att åka hem för hon hade bråkat me sin mamma så mycket på sistonde.
Så istället kom liza till oss när vi drog omkirng på järntoget.
vi hoppade bara omkring och hade sjukt kul,
sedan började det kännas lite ensamt att vara så få, så vi ringde upp Linn och frågade om hon hade några planer.
det slutade med att vi drog upp i majorna och träffade olles,anden, petter, harry, tove och linn.
Vi drog omkring och bara hade det roligt.
Sedan försvann killarna någonstans och vi stod kvar på en hållplats mitt ute i ingenstans.
Och från någon bakgata kommer några "spöken" emot oss...
Det visar sig vara 2 super gulliga killar omkring 17 år.
dom skulle på någon fest i majorna men ville få ihop lite godis , men eftersom de var för stora så fick de inte ihop något.
Eftersom vi inte hade något bättre för oss drog vi med dem ut på gatorna, en blondin och en brunett.
Linn,tove och liza tog över lakanen och fick ihop sjukt mycket godis när de ringde på, är man charmig så är man?
Det slutade med att vi ba var almänt oseriösa och flummiga och drog omkring från hus till hus och tog en massa kort.
sedan började vi bli lite trötta och drog hem och satt och webbade resten av natten.
En helt jävla okej haloween!

jag älskar dig så sjukt mycket mimmi!

min finaste alicia

vi och de super gulliga killarna (som jag glömt namnet på ;$)

ärigt talat sög dom på att vara spöken. . .

fast vem har sagt att vi är snälla?
det slutade med att de fick behålla en banan och sedan sa vi hejdå,
å drog iväg med allt godis. hoppas vi träffar dem igen, riktigt goa killar!


en lyckad halloween faktist! :)

xoxoklara

Kommentarer
Postat av: Mimmi (H)

älskar dig så jävla mke ♥

2009-11-01 @ 18:28:29
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa dagen (L)!

2009-11-01 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0