SOMMAREN - JAG SAKNAR DIG


(sätt på låten!)
Det finns vissa saker jag saknar mer än andra, till exempel sommaren 09.
tiden då var bland den bästa jag vart med om i hela mitt liv.
Att bara kolla uppoch mötas av men molnfri blå himmel och stekande sol, höra musik och kompisarnas skratt.
hör plask från havet och motorbåtar som kör omkring.
att susa fram på vattenskidor förbi fina öar (haha när jag väl kmr upp)
och att dra ut ensam tillsammans med kompisar med motorbåten och åka ring i skymmingen, att känna grilllukten och bara hoppa av sig alla problem på studsmattan och känna solen hetta.
det ritkigt lyser om en när man går där med shorts och brunbränd hy, när alla skrattar och man bara fåt för sig att helt spontant dra iväg med båten. att träffa nya människor, nya kärlekar(...) att bara leva livet helt enkelt.
Det är på sommaren jag mår som bäst.
när man känner vinden slås mot ens ansikte när man flyger fram genom havet på den nya motorbåten.
när man kör omrking på sin motorcross och känna vinden piska mot ens ansikte.
att bara ha tid för sig själv. inga tankar om skolan eller någonting.
då klarar man av att må bra, ingen press på någonting.
att tveka framför den 7 meter höga klippan och sedan bestämma sig för att aksta sig ut och landa i det kalla vattnet. att köpa upp glass för alla sina pengar.
det är tiden då jag mår bra, då jag älskar att leva.
ta mig tillbaks till den tiden.
jag skulle kunna skrivahur mycket som helst.
men det räcker att säga, sommarne är den tiden då jag orkar.


kallas det bränna? ;)

skogsmulle we like

jobbar på brännan

jag s a k n a r

bränna

ujuj

hej julius.


xoxoklara

Kommentarer
Postat av: julius

2009-11-08 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0